czwartek, 1 września 2011

'Ku pamięci'

Ostatni tydzień obfitował w iście książkowe dialogi, najmilsze memu sercu to:

M: Przemyślałem sprawę...
K: Tak?
M: Całe życie z Tobą to dla mnie za krótko.
Statystycznie zostało nam zaledwie jakieś 50 lat wspólnego życia- ja chcę więcej.
Potrzebowałbym jakiś co najmniej 3 żyć z Tobą, żeby się cokolwiek nasycić.
(Tu czytelnik powinien zrobić 'oooooooooooooooooooooooooooooooj')


.........................................................................................................

K: Nie opuścisz mnie aż do śmierci?
M: Nie opuszczę Cię nawet po śmierci!
K: A jak zjedzą mnie robaki...?
M: Tam gdzie trafimy nie ma robaków!
K: Taaaak... masz rację... w piekle jest za gorąco na robaki.


Dziękuję Ci M. za poetyckie życie!

1 komentarz:

  1. Będę te słowa czytać za każdym razem, gdy zrobi mi się smutno. Jesteście cudowni do zrzygania.

    OdpowiedzUsuń